با همکاری وزارت بهداشت فراهم می‌شود

ارسال تصویر نسخه یا اسم دارو با اپلیکیشن به داروخانه‌ها برای یافتن دارو

عصر کالا- با همکاری وزارت بهداشت و نصب اپلیکیشن در داروخانه‌های مجاز، از این پس کاربران می توانند تصویر نسخه یا اسم دارو را از طریق اپلیکیشن به داروخانه‌ها ارسال و داروخانه دارای داروی مورد نیاز خود را پیدا کنند.

ارسال تصویر نسخه یا اسم دارو با اپلیکیشن به داروخانه‌ها برای یافتن دارو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این اپلیکیشن بومی در راستای حرکت به سمت تحقق اهداف سلامت الکترونیکی طراحی شده و این امکان را برای کاربران موبایل فراهم می کند که با اتصال به داروخانه‌های کشور بتوانند، اقلام و داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

    این اپلیکیشن شامل بخش‌هایی چون جستجوی داروخانه، سرویس فاکتور الکترونیکی، سرویس نسخه یاب، بیمارستان یاب و آزمایشگاه تشخیص طبی می شود که الگوریتم آن برمبنای موقعیت مکانی کاربر تعبیه شده است.

    با استفاده از اپلیکیشن شمیم سلامتی، این امکان برای کاربر فراهم شده که به صورت 24ساعته بتواند داروهای خود را در داروخانه های مختلف جستجو کرده یا تصویر نسخه یا اسم دارو و یا دیگر اقلامی که در داروخانه عرضه می شود را در این اپلیکیشن وارد کرده و اقلام و یا داروی مورد نیاز خود را در کمتر از یکساعت پیدا و دریافت کند.

    علاوه بر نصب روی گوشی موبایل کاربران، این اپلیکیشن باید در داروخانه ها نیز نصب شود تا امکان تعامل میان کاربر و داروخانه فراهم شود. براین اساس با همکاری وزارت بهداشت هم اکنون نصب اپلیکیشن در داروخانه های مجاز کشور صورت گرفته و کاربر می تواند داروخانه های اطراف خود را برای یافتن دارو یا اقلام مورد نیاز موجود در داروخانه ها، جستجو کند.

    اعلام رتبه بندی داروخانه ها نیز از دیگر ویژگیهای این اپلیکیشن بومی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر