این بلندگو خانه را از شرسارقان محافظت می کند

عصر کالا- یک شرکت سوئیسی بلندگوی هوشمندی ساخته که قابلیت تقلید صدا و نور را در خانه دارد و با این شیوه خانه را در برابر سارقان محافظت می کند.

این بلندگو خانه را از شرسارقان محافظت می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، به تازگی بلندگویی به نام Kevin ساخته شده که صحنه ها و اصوات  یک فرد را تقلید می کند تا  در غیاب صاحبخانه محل زندگی او را در برابر سارقان محافظت کند.
    استارت آپ سوئیسیMitipi که در حوزه امنیت خانگی فعالیت می کند این بلندگو را با الهام از شخصیت کودک (کوین) در فیلم تنها در خانه ساخته است.
    این دستگاه هم مانند شخصیت اول فیلم از حقه های جالبی برای حفظ امنیت خانه استفاده می کند.
    بلندگوی مذکور به وای فای متصل می شود و در حقیقت شبیه یک هم اتاقی مجازی است و وجود فردی در خانه را شبیه سازی می کند. علاوه برآن، بلندگو  دارای یک حسگر روشنایی است و نوعی نور سفید تولید می کند. همچنین دارای نور قابل تنظیمRGB است. بلندگوی کوین به طور هوشمند متوجه می شود چه زمان باید مکان را روشن کند و حتی می تواند نور تلویزیون را شبیه سازی کند.
    در کنار این  موارد کوین یک بلندگوی 5واتی دارد که انواع سروصداهایی که در خانه شنیده می شود را تقلید می کند، مانند صدای راه رفتن، نواختن ساز و غیره.
    تنظیمات صدا و نور را می توان با دکمه هایی روی دستگاه یا از راه دور به وسیله اپلیکیشن تعیین کرد.
    کوین با اتکا بر الگوریتم هایی فعالیت می کند که با توجه به مکان، زبان و زمان و آب وهوا وجود یک فرد در خانه را شبیه سازی می کند. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر