قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد

عصر کالا- اپلیکیشن واتس اپ در نسخه به‌روزرسانی شده خود قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها و محتوای ناخواسته را از حافظه گوشی خود حذف کنند.

قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که حجم بالای پیام‌ها، تصاویر و بطور کلی محتوای پیام رسان‌ها حجم زیادی از حافظه گوشی همراه شما را اشغال می‌کرده و موجب کندی عملکرد آن می شد، هم اکنون واتس اپ قابلیت جدیدی را در نسخه به‌روزرسانی شده آن اضافه کرده که از طریق آن می توانید تمامی پیام‌هایی که دیگر برایتان اهمیت ندارد را از حافظه گوشی خود پاک کنید.

    کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، برای فعال‌سازی این قابلیت جدید باید به منوی تنظیمات این اپلیکیشن رفته و سپس روی بخش دیتا و استفاده از حافظه (Data and Storage Usage) ضربه بزنند. در اینجا می‌توانند لیستی از تمامی گفت‌وگوهایی که تا آن زمان داشته‌اند را مشاهده کنند و در صورت تمایل، آنها را انتخاب کرده و حذف کنند. در این قسمت، کاربران می توانند حجمی را که هر کدام از این گفت‌وگوها و پیام‌ها از حافظه گوشی را اشغال کرده است، مشاهده کنند.

    این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که حافظه گوشی برایشان از اهمیت خاصی برخوردار است، بسیار مفید و کاربردی به شمار می رود ضمن آنکه بسیاری از گفت‌وگوهای آنلاین پس از آنکه اتمام شوند، در واقع هیچ ارزشی نخواهند داشت و حفظ و نگهداری ناخواسته از آنها کاری بیهوده است.

    البته لازم به ذکر است که پس از مشاهده حجم اشغال شده توسط هرکدام از پیام ها و گفت‌وگوها، در صورت تمایل به نگهداری برخی پیام ها، کاربران می توانند آنها را همچنان در حافظه گوشی خود حفظ و بقیه را حذف کنند.

    این قابلیت که برای گوشی های هوشمندی که از سیستم عامل iOS پشتیبانی می کنند نیز اضافه شده است، هم اکنون تنها در نسخه بتای اپلیکیشن واتس اپ قابل دسترسی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر