قابلیت پخش صدای خودکار ویدیو در اینستاگرام

عصر کالا- اینستاگرام قابلیت جدیدی را افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت فعال کردن صدای یک ویدیوی اینستاگرام، صدای سایر ویدیوها نیز بطور خودکار پخش خواهد شد.

قابلیت پخش صدای خودکار ویدیو در اینستاگرام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، ممکن است تابحال برای شما پیش آمده باشد که با بازکردن صفحه اصلی اینستاگرام بطور ناخواسته صدای ویدیوها پخش شود. هم اکنون اینستاگرام به منظور جلب رضایت این دسته از کاربران، اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورتیکه می خواهند صدای یک ویدیو را گوش کنند، پس از آنکه به روی آن ضربه بزنند، صدای آن ویدیو به‌همراه ویدیوهای بعدی پخش خواهد شد و در غیر اینصورت، صدای ویدیوها بطور ناخواسته پخش نخواهد شد.

    این قابلیت بدین منظور تعبیه شده است که اگر کاربر در محلی قرار دارد که قادر نیست صداهای ویدیوهای مذکور را گوش کند، پس آن را فعال نمی کند و این برای سایر ویدیوها نیز به همین ترتیب عمل خواهد کرد. در صورتی که کاربر خواهان پخش و شنیدن صدای ویدیو باشد هم که با یکبار فعالسازی آن، صدای بقیه ویدیوها نیز پخش می شود.

    این قابلیت با یکبار خروج از برنامه اینستاگرام و ورود دوباره به آن، از ابتدا رفرش شده و تنظیمات آن به حالت اول بر خواهد گشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر