پردانلودترین اپلیکیشن جهان شناسایی شد

عصر کالا- اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ در سال ۲۰۱۷ میلادی بیشترین تعداد دانلود را در فروشگاه‌های اینترنتی داشته است.

پردانلودترین اپلیکیشن جهان شناسایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپلیکیشن واتس اپ که به گفته کارشناسان، همواره از امن‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان شناخته شده است، حالا طبق گزارش جدیدی از سوی موسسه تحقیقاتی اپ توپیا، تعداد دفعات دانلودهای این پیام‌رسان در سال 2017 میلادی، از مرز یک میلیارد هم گذشت و آن را به پردانلودترین اپلیکیشن در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین جهان تبدیل کرد.

    بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن دارای حدود 1.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان است. شرکت فیس‌بوک با در اختیار داشتن واتس‌اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و هم اکنون نیز درصدد جلب رضایت کاربران و افزایش تعداد دفعات دانلودها از این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب است. فیس‌بوک مسنجر نیز یکی دیگر از پیام‌رسان‌های اختصاصی فیس بوک است که به همراه واتس اپ از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان هستند.

    فهرست موسسه تحقیقاتی اپ توپیا که به ترتیب شامل تعداد دفعات دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مذکور توسط کاربران در سال 2017 میلادی است، شامل هشت اپلیکیشن برتر و پرطرفدار می‌شود.

    ادم بلاکر - مدیر ارتباطات موسسه اپ توپیا - در این باره خاطرنشان کرده است:" البته در اینجا ممکن است یک کاربر روی چندین دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت خود، این اپلیکیشن را دانلود و استفاده کند، بنابراین نباید این تصور شود که تعداد دانلودها برابر با تعداد کاربرانی است که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند".

    از دیگر اپلیکیشن‌هایی که پس از واتس اپ در این فهرست جای گرفته‌اند، می توان به ترتیب به Subway Surfers ( بخش بازی)، Netflix ( بخش تفریح و سرگرمی)، Subway ( بخش خوراکی )، Tinder ( بخش ارتباطات)، Uber ( بخش حمل و نقل )، AliExpress ( بخش خرید و فروش) و Spotify ( بخش موسیقی) اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر