راه‌حل مشکل دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی از پلی‌استور

عصر کالا- اگر شما نیز با مشکل بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی به هنگام دانلود اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی استور روبرو هستید، قادر خواهید بود با مراجعه به تنظیمات گوشی این مشکل را برطرف کنید.

راه‌حل مشکل دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی از پلی‌استور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، بدون شک بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی به هنگام دانلود اپلیکیشن موردنظر خود در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور با صحنه Download pending مواجه شده‌اند که بعد از ساعت‌ها انتظار نیز از بین نمی‌رود و تغییر وضعیت نمی‌دهد. در این مواقع بسیاری از آنها گوشی خود را خاموش می‌کنند، اینترنت خود را ریست می‌کنند و بسیاری دیگر از کارهای توصیه شده از سوی سایر کاربران را انجام می‌دهند که متأسفانه در بسیاری از موارد این مشکل برطرف نمی‌شود و در نهایت موجب می‌شود کاربران از دانلود اپلیکیشن موردنظر خود صرف نظر کنند.

    حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری در وب سایت innovative به کاربران توصیه کرده‌اند که در صورت مواجهه با چنین مشکلی، به تنظیمات (setting) گوشی خود مراجعه کرده و در بخش اپلیکیشن‌ها (Apps) به قسمت All رفته و بر روی گوگل پلی استور (Google Play Store) کلیک کنند. با ورود به بخش حافظه ذخیره سازی این اپلیکیشن ( storage)، بر روی Clear Data و Clear Cache ضربه بزنند تا بعد از خروج، بتوانند وضعیت دانلود اپلیکیشن‌های خود در پلی استور را از حالت pending درآورده و به راحتی برنامه‌های اندرویدی موردنظر خود را دانلود و نصب کنند.

    این مشکل در صورتی که کاربران به صورت دقیق تمامی مراحل ذکر شده در بالا را طی کرده و انجام دهند، برطرف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر