قابلیت جدید واتس‌اپ برای مدیران گروه

عصر کالا- واتس اپ در نسخه بتای خود قابلیت Restricted Groups را اضافه خواهد کرد که مدیر می تواند به وسیله آن ارسال پیام در یک گروه را مسدود کند.

قابلیت جدید واتس‌اپ برای مدیران گروه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتس اپ در نظر دارد قابلیت  Restricted Groups را به برنامه‌هایش اضافه کند. این قابلیت قدرت مدیر گروه را بیشتر می‌کند و به او اجازه می دهد ارسال پیام توسط اعضای گروه را مسدود کند به طور مثال دسترسی یک کاربر را به گونه ای تنظیم کند که فقط پیام‌ها را بخواند و نتواند پیامی ارسال کند. این قابلیت تنها می تواند توسط مدیر گروه اعمال شود.

    اگر این گزینه را روشن کنید هیچ کدام از کاربرانی که ادمین نیستند نمی توانند پیام متنی، پیام صوتی، تصویر، فیلم،گیف و سند بفرستند یا موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند.  

    این قابلیت در نسخه بتای واتس اپ برای اندروید و ios فعال می شود. این ویژگی برای گروه هایی با تعداد اعضای زیاد بسیار مفید است زیرا مدیر می تواند در سکوت پیام مد نظر خود را به اطلاع افراد برساند.  

    گفتنی است؛ این قابلیت از مدت ها قبل در تلگرام اضافه شده است. با این سرعتی که واتس اپ دست به تغییرات می زند به نظر نمی رسد رقیبی جدی برای تلگرام باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر