راهکار واتس‌اپ برای جلوگیری از حذف مکالمات کاربران!

عصر کالا- یکی از حقه‌های کاربردی در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، قابلیت آرشیو کردن چت های موردنظر کاربران است.

راهکار واتس‌اپ برای جلوگیری از حذف مکالمات کاربران!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و دانلود پیام‌رسان واتس‌اپ، این اپلیکیشن که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس‌بوک به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی در این پلتفرم وجود دارد که کاربرانش از آنها بی خبر و نامطلع هستند در حالیکه با فعال سازی این قابلیت آنها قادر خواهند بود نظم و انضباط بیشتری را به این پلتفرم به ارمغان بیاورند.

    بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات، اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

    یکی از ویژگی‌های کاربردی واتس‌اپ بدون شک قابلیت آرشیو کردن مکالمات و چت های کاربران با برخی از مخاطبان آنهاست. این قابلیت به آنها این امکان را می‌دهد تا بدون حذف کردن کامل چت ‌های مورد نظر خود، آنها را آرشیو کرده و آنها را به قسمت پنهان حافظه واتس‌اپ خود منتقل کنند و بدین ترتیب بتوانند صفحه اصلی مکالمات خود در واتس‌اپ را مرتب کنند.

    آرشیو کردن چت و مکالمات واتس‌اپ در گوشی‌های اندرویدی به شرح زیر است:

    1. اپلیکیشن واتس‌اپ را باز کرده و وارد صفحه اصلی مکالمات خود شوید.

    2. بر روی چت مربوطه دست خود را نگه داشته و بر روی علامت آرشیو که در قسمت سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود، ضربه بزنید.

    3. حالا چت مورد نظر از صفحه اصلی مکالمات شما در واتس‌اپ حذف خواهد شد و به قسمت حافظه نهان این برنامه ذخیره می‌شود.

    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه 2018، پیام‌رسان واتس‌اپ هم اکنون میزبان حدود 1 میلیارد و 300 میلیون کاربر فعال در ماه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر