واتس اپ، امکان لینک دعوت به گروه و تنظیمات مدیریت را آزمایش کرد

عصر کالا- واتس‌اپ قابلیت‌های جدیدی را که به زودی به نسخه نهایی این پیام رسان خود اضافه خواهد شد آزمایش کرد.

واتس اپ، امکان لینک دعوت به گروه و تنظیمات مدیریت را آزمایش کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیام رسان پرطرفدار واتس اپ  قابلیت های جدیدی که به احتمال زیاد به زودی به نسخه نهایی اضافه خواهد شد، آزمایش کرد. اولین ویژگی که به آن  اشاره می کنیم تغییراتی است که به بخش آنبلاک اضافه شده است می باشد. کافی است در بخش مخاطبین واتس اپ انگشتتان را روی مخاطب مورد نظر نگه دارید تا با انتخاب گزینه آنبلاک آن فرد را از بلاک در بیاورید و برایش پیام ارسال کنید.

    لینک دعوت به گروه ها، که قبلا در دسترس کاربران سیستم عامل آی او اس این پیام رسان بود به نسخه اندروید هم اضافه خواهد شد. امکان ساخت لینک دعوت به گروه، سابق بر این برای نخستین بار در پیام رسان تلگرام استفاده شد.

    ویژگی جدید دیگر، امکان "لرزش برای گزارش" است. اگر این بخش فعال باشد می توانید مشکلات پیش آمده در اپلیکیشن را با لرزش دادن گوشی برای سازندگان پیام رسان ارسال کنید تا به گوش آنها برسد. اگر هم این ویژگی را جالب نمی دانید، با رفتن به بخش تنظیمات آن را غیرفعال کنید.

    در نهایت، بخش تنظیمات مدیریت به مدیران این امکان را می دهد تا اطلاعات گروه را ویرایش کنند و نسبت به قبل قدرت کنترل بیشتری داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر