از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره‌مند شوید

عصر کالا- گوگل اعلام کرد که قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن تصاویر گوگل فوتوز (Google Photos ) افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر مورد علاقه خود را علامت‌گذاری کنند.

از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره‌مند شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, گوگل که این روزها قابلیت و امکانات گسترده و جدیدی را به سرویس و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده خود اضافه می‌کند، حالا اعلام کرده است که از این پس کاربران برنامه گوگل فوتوز قادر خواهند بود تصاویری که به دلایلی به آن علاقه دارند، علامت گذاری ( mark) کنند تا در صورت نیاز، با سهولت بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند.

    گوگل در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر عنوان کرد که کاربران با دریافت جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده این برنامه باید تصویر موردنظر خود را بزرگ کرده و سپس بر روی علامت ستاره گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنند تا بتوانند تصویر و عکس موردعلاقه خود را به صورت یک آلبوم جداگانه تحت عنوان favorite نگه‌داری، ذخیره و مشاهده کنند.

    گوگل در ادامه افزوده است که نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن گوگل فوتوز با این قابلیت جدید از هفته جاری در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

    گوگل فوتوز ( Google Photos) یک سرویس رایگان اشتراک گذاری عکس است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و از ماه مه 2015 میلادی به صورت جداگانه از  شبکه اجتماعی گوگل پلاس فعالیت خود را آغاز کرد.

    این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا با اکانت خود در هر دستگاه الکترونیکی همچون رایانه، لپ تاپ و موبایل خود به تصاویر و گالری عکس‌های شخصی خود دسترسی پیدا کرده، آن‌ها را ویرایش کنند و در صورت دلخواه، با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران با استفاده از این سرویس همچنین قادر خواهند بود با جست‌وجوی تاریخ، نام و موضوع عکس، عکس موردنظر را در میان انبوهی از تصاویر پیدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر