گوگل از تقلب در امتحانات جلوگیری می کند

عصر کالا- گوگل قابلیت های جدیدی برای تنظیم آزمون الکترونیک فراهم کرده که اجازه نمی دهد دانش آموزان زمان برگزاری آزمون به صفحه اینترنتی مراجعه و تقلب کنند.

گوگل از تقلب در امتحانات جلوگیری می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, گوگل قابلیت های جدیدی برای معلمان در کلاس های درس ارائه کرده است.

    این قابلیت ها شامل توانایی تنظیم آزمون از طریق Google Forms و قفل کردن آنها است. به این ترتیب دانش آموزان نمی توانند هنگام برگزاری آزمون الکترونیکی به صفحه  اینترنتی مراجعه و تقلب کنند.

    علاوه برآن قابلیت های نظارت والدین برای تعیین «ساعات بیکاری» در دستگاه هایی است که مدارس تعلق دارد.

    همچنین اکنون معلمان می توانند تکالیف را براساس موضوع و گروه  آنها دسته بندی کنند. علاوه برآن صفحه People به معلمان اجازه می دهد به راحتی با دانش آموزان، همکاران خود یا والدین ارتباط برقرار کنند.

    معلمان همچنین می توانند با استفاده از ابزار جدیدMeasure در Google Earth فاصله دانش آموزان تا مرکز آموزشی را محاسبه کنند.

    علاوه بر ویژگی های نرم افزاری جدید، گوگل از یک سخت افزار مخصوص کلاس درس نیز رونمایی کرد. Acer Chromebook Tab10 نخستین تبلتی است که با سیستم عامل «کروم بوک» کار می کند.

    پشت و جلوی دستگاه دوربین دارد. همچنین این تبلت مجهز به شارژUSB-C و Expeditions AR and VR است. تبلت مجهز  در حال حاضر در بازار موجود است و قابلیت های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده نیز در پاییز امسال  عرضه می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر