واکنش گوگل به مشکل نمایشگر گوشی‌هایش

عصر کالا- پس از آنکه گزارش‌هایی مبنی بر نقص صفحه نمایش گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس ال گوگل منتشر شد، این غول تکنولوژی هم اکنون ادعا می‌کند که سوختگی پیکسل‌های صفحه‌نمایش این گوشی‌ها با استفاده روزانه از آن بوجود نخواهد آمد.

واکنش گوگل به مشکل نمایشگر گوشی‌هایش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی حاکی است که در صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند گوگل مدل پیکسل 2 ایکس ال مشکل سوختگی پیکسل‌ها وجود دارد و این مشکل در اثر استفاده چند روزه از گوشی برای کاربران ایجاد شده است.

    اما شرکت گوگل مدعی شده است که صفحه نمایش بکار گرفته شده در این گوشی به هیچ عنوان با صفحه نمایش گوشی‌های دیگر متفاوت نیست و کاملا مشابه پنل‌های اولد سایر گوشی های هم رده آن است.

    این غول تکنولوژی همچنین اعلام کرده است که تحقیقات گسترده‌ای در این باره انجام داده است و نتایج بدست آمده از تحقیقات کاملا بر تطابق پیکسل‌های صفحه نمایش گوشی ای هوشمند پیکسل 2 ایکس ال دلالت دارد. گوگل در آخر به تمامی کاربران اطمینان داده است در اثر استفاده روزانه از این گوشی هرگز با چنین مشکلی روبرو نخواهند شد.

    گوگل همچنین اعلام کرده است که به‌زودی قرار است با انتشار به‌روزرسانی‌هایی در آینده نزدیک، عمر صفحه نمایش اولد بکار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 ایکس ال را به حداکثر برساند.

    گوگل اما اقدام دیگری برای جلب رضایت و اطمینان بخشی به کاربران و خریداران گوشی مذکور انجام داده است و آن اینکه گارانتی و ضمانت گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال را به دو سال افزایش داده است. بنابراین کاربران و طرفداران گوشی‌های گوگل می توانند با خیال آسوده گوشی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

    گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال در دو مدل 64 و 128 گیگابایت حافظه معرفی شده‌اند.

    شرکت گوگل در ارتباط  با پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال نیز اعلام کرده است که هر دو مدل تا ماه اکتبر سال 2020 میلادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد.  به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه نیز به‌ طور منظم تا ماه اکتبر سال 2020 برای گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‏ال عرضه می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر