رونمایی از یک تلویزیون هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل

عصر کالا- شرکت فیلیپس از یک تلویزیون هوشمند جدید رونمایی کرده است که به دستیار صوتی گوگل مجهز است.

رونمایی از یک تلویزیون هوشمند مجهز به دستیار صوتی گوگل
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت فیلیپس در جریان نمایشگاه CES 2018 از یک تلوزیون هوشمند  رونمایی کرده است که به دستیار صوتی گوگل اسیستنت (google assistant ) و اسپیکر 16 واتی مجهز است.

    این تلویزیون هوشمند می تواند برای بسیاری از کاربران و افرادی که در  خانه بخصوص در آشپزخانه به دنبال یک دستیار و کمک کننده هستند، بسیار مفید و کاربردی محسوب شود چراکه به عنوان مثال  افراد می توانند با ارسال دستورهای صوتی به تلویزیون خود ، نحوه و دستور پخت غذاهای موجود در اینترنت یا ویدیوهای ذخیره شده در فایل شخصی خود را از تلویزیون هوشمند مشاهده کرده و بدون نیاز به آنکه به کنترل تلویزیون دست بزنند، به کارهای خود بپردازند.

    کاربران همچنین قادر خواهند بود با ارسال دستورهای صوتی، صدای تلویوزین را کم یا زیاد کرده، کانال های آن را عوض کرده و یا دستور پخش سریال مورد علاقه شان از روی شبکه نت فلیکس یا فلش متصل به تلویزیون صادر کنند.

    البته لازم به ذکر است که تلویزیون هوشمند فیلیپس نخستین تلویزیون هوشمندی نیست که به دستیار صوتی و قابلیت های هوشمند مجهز است اما به نظر می رسد عرضه این محصول که قرار است در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار بیاید، با قیمت گذاری مناسب تری از رقیبان و همتایان خود سبقت بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر