لوگوی گوگل به مناسبت "روز جهانی زن" تغییر کرد

عصر کالا- امروز گوگل لوگوی خود را به مناسبت "روز جهانی زن" تغییر داد.

لوگوی گوگل به مناسبت "روز جهانی زن" تغییر کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، روز جهانی زنان بزرگداشتی است که هر ساله در روز 8 مارس برابر با 18 اسفند برگزار می‌شود و نقطه کانونی در جنبش حقوق زنان است. گوگل نیز با تغییر لوگو این روز ارزشمند را گرامی داشت و با استفاده از این ابتکار جالب خود سبب می‌شود کاربران با باز کردن صفحه گوگل، لبخند بزنند و دریابند که دنیا با ورود زنان مکان بهتری است.

    در عکسی که گوگل برای گرامیداشت این روز انتخاب کرده، می‌توان تمامی زنان از نقاط مختلف جهان با نژادهای مختلف را مشاهده کرد که دست در دست هم کنار هم ایستاده‌اند.

    در این عکس زنان در سه ردیف مختلف ایستاده‌اند ک این موضوع نیز خودش به تنهایی داستانی در بر دارد. زنانی که در ردیف اول قرار دارند و تصویر آن سیاه و سفید است؛ زیرا آنها زنانی هستند که در دهه 1800 تا 1930 زندگی می‌کرده‌اند. ردیف دوم زنان را دهه 1950 تا 1980 را نشان می‌دهد. ردیف سوم و آخر نماد زنان از دهه 1990 تا به امروز است.

    زنان در سراسر جهان با وجود تمام مشکلات و چالش‌هایی که دارند، اما دست از رؤیاها و اهداف خود نمی‌کشند و برای مفید بودن و داشتن فردایی درخشان تلاش می‌کنند. در میان تمام زنان جهان، زن‌هایی بودند و هستند که با تمام سختی‌هایی که مواجه هستند، گام‌های خود را محکم و نیرومند برمی‌دارند و با تمام قوا برای اثبات جمله "ما زنان می‌توانیم" تلاش می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر