اولین تصویر احتمالی ثبت‌شده با پیکسل ۲ گوگل منتشر شد

عصر کالا- گوگل تصویری منتشر کرده است که گمان می‌رود با گوشی پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی پیکسل ۲ به ثبت رسیده باشد.

اولین تصویر احتمالی ثبت‌شده با پیکسل ۲ گوگل منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، با نزدیک شدن به پایان سال، سازندگان تلاش می‌کنند پرچم‌داران جدید خود را هرچه سریع‌تر عرضه کنند. پس از معرفی ال‌جی وی 30، گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 (iPhone X) اپل، نوبت به شرکت گوگل رسیده است تا گوشی‌های جدید خود را برای رقابت با پرچم‌داران نیمه دوم سال 2017 معرفی کند.

    پس از اعلام زمان رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید پیکسل در شهر بوستون، این‌بار نوبت به ارائه جزئیاتی از قابلیت‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال فرا رسیده است. به همین جهت، گوگل تصویری منتشر کرده که گمان می‌رود با پرچم‌دار جدید گوگل گرفته شده باشد.

    در اطلاعات EXIF تصویر ارائه‌شده، می‌توان نشانه‌هایی از محصولات گوگل را مشاهده کرد و همچنین به مقر اصلی این شرکت اشاره شده است. بااین‌حال گوگل در رابطه با محصولی که تصویر این دو کلوچه را به ثبت رسانده، تنها به ذکر عبارت «;) Not That easy» اکتفا کرده است.

    با این‌حال، تصویر فاش شده می‌تواند جزئیات دیگری از گوشی‌های پرچم‌دار پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 را نیز فاش کند؛ به‌عنوان مثال، ثبت تصویری از دو کلوچه با دو رنگ متفاوت می‌تواند به این موضوع اشاره کند که پیکسل‌های 2017 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهند شد.

    گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 را دو شرکت اچ‌تی‌سی و ال‌جی خواهند ساخت؛ شرکت اچ‌تی‌سی، ساخت مدل 5 اینچی یعنی پیکسل 2 را برعهده دارد و گوگل با ال‌جی برای ساخت مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل ایکس‌ال 2 همکاری خواهد داشت.

    از آنجاکه گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 را دو شرکت مختلف می‌سازند، انتظار داریم تفاوت‌هایی بین این دو مدل وجود داشته باشد. پیکسل 2 با طراحی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ اما پیکسل ایکس‌ال 2 طراحی متفاوتی خواهد داشت و همین موضوع باعث شده است حاشیه‌های آن کمتر از پیکسل 2 باشند.

    با اینکه شرکت گوگل مطابق با آخرین تغییرات در بازار گوشی‌های هوشمند، پیکسل ایکس‌ال 2 را با طراحی بدون حاشیه عرضه خواهد کرد؛ هیچ‌یک از مدل‌های جدید سری پیکسل، به دوربین دوگانه مجهز نشده است و تنها از یک دوربین اصلی استفاده می‌‏کند.

    چیپ‌ست اسنپدراگون 835، فریم حساس به فشار Active Sense و آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید اوریو، از دیگر قابلیت‌های احتمالی گوشی پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 به شمار می‌روند. در رابطه با تراشه به کار گرفته‌شده در پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2، در ابتدا گمان می‌رفت این دو مدل با تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام عرضه خواهند شد؛ با این‌حال، به‌ نظر می‌رسد که کوالکام برنامه‌ای برای معرفی تراشه اسنپدراگون 836 در سال جاری میلادی ندارد.

    گوشی‌های پرچم‌دار جدید گوگل که احتمالاً با نام پیکسل 2 و پیکسل ایکس‌ال 2 به بازار عرضه خواهند شد، در تاریخ 4 اکتبر (12 مهرماه) به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. البته، مشخصات‌ فنی پرچم‌داران جدید گوگل هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده و آنچه در مورد مشخصات‌ فنی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال وجود دارد، در حد گمانه‌زنی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر