به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های گوگل منتشر شد

عصر کالا- گوگل اعلام کرد که نسخه به‌روزرسانی امنیتی گوشی‌های پیکسل و نکسوس را برای کاربران این دستگاه‌ها منتشر کرده است.

به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های گوگل منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، از آنجا که آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی این روزها سروصدای خیل عظیمی از کاربران را درآورده و غوغای بسیاری به پا کرده است، شرکت‌های تولیدکننده موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی همگی مدت زمان انتشار نسخه‌های به‌روزرسانی امنیتی و نرم‌افزاری خود را اندکی کوتاه‌تر و کمتر از قبل کرده‌اند تا بتوانند جلوی نفوذ مجرمان سایبری و هکرهایی که از وجود روزنه‌های امنیتی و آسیب‌پذیری در گوشی‌های هوشمند سوءاستفاده می‌کردند، را بگیرند و در کل، امنیت دستگاه مورد نظر را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
    گوگل که قرار بود در ماه ژوئیه سال جاری 2018 میلادی نسخه آپدیت امنیتی خود را برای دسترسی کاربران منتشر کند، حالا در گزارشی تایید کرده است که این نسخه به منظور برطرف کردن آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در گوشی‌های هوشمند پیکسل و نکسوس در دسترس کاربران قرار گرفته است.
    طبق اعلام گوگل، شرکت سازنده گوشی‌های پیکسل و نکسوس، این نسخه به‌روزرسانی 24 آسیب‌پذیری را مورد هدف قرار می‌دهد و موجب می‌شود امنیت این دستگاه‌ها بیش از پیش افزایش و بهبود یابد تا کاربران با خیال آسوده بتوانند اطلاعات خود را در فضای مجازی و با استفاده از این گوشی‌ها به اشتراک بگذارند و تبادل اطلاعات کنند.
    این آپدیت امنیتی برای تمامی گوشی‌های ساخت گوگل از جمله پیکسل، پیکسل ایکس ال، سری پیکسل 2، تبلت پیکسل سی، نکسوس 6 پی، نکسوس 5 ایکس ارائه شده است و کاربران قادر خواهند بود با اتصال به اینترنت پرسرعت به راحتی این نسخه را دریافت و دانلود کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر