میان رده جدید بلک بری به نام Aurora رونمایی شد

عصر کالا- شرکت TCL حق تولید و فروش گوشی‌های برند بلک بری را در اغلب بازارهای جهان در اختیار دارد اما حق امتیاز تولید گوشی های بلک بری در کشور اندونزی به شرکت BB Merah Putih تعلق دارد.

میان رده جدید بلک بری به نام Aurora رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از تک شات، مدتی است که شایعات مختلفی درباره تولید یک گوشی هوشمند میان رده جدید به نام BalckBerry Aurora توسط BB Merah Putih شنیده می‌شود و اکنون این شایعات به واقعیت تبدیل شده اند. BB Merah Putih امروز به صورت رسمی از بلک بری Aurora رونمایی کرده است. با تک شات همراه باشید.

    بلک بری Aurora اولین گوشی هوشمندی است که پس از اعطای حق امتیاز توسط شرکت کانادایی بلک بری به BB Merah Putin در سپتامبر سال گذشته توسط این شرکت تولید شده است.

    این گوشی هم چنین اولین دستگاه برند بلک بری است که در اندونزی تولید شده است. Aurora با در نظر گرفتن مشتریان اندونزیایی طراحی شده و به تمامی قابلیت‌های امنیتی که مشتریان از یک گوشی بلک بری انتظار دارند، مجهز شده است.

    میان رده جدید بلک بری به نمایشگر اچ دی 5.5 اینچی، تراشه اسنپدراگون 425، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. ازد و سیم کارت پشتیبانی می کند و همراه با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.0 نوقا در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این گوشی از فردا از طریق فروشگاه های آنلاین تجارت الکترونیک اندونزی قابل پیش خرید خواهد بود.
    قیمت این میان رده جدید 260 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر