جمع‌آوری محصولات غیراستاندارد از نمایشگاه بهاره تهران

عصر کالا- مواد غذایی غیراستاندارد در نمایشگاه بهاره تهران توسط بازرسان شناسایی و نسبت به جمع‌آوری این محصولات به غرفه‌داران هشدار داده شده است که در صورت عدم تمکین، اقدامات قانونی علیه آنها انجام می‌شود.

جمع‌آوری محصولات غیراستاندارد از نمایشگاه بهاره تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر کالا» به نقل از ایسنا، دور اول برپایی نمایشگاه‌های بهاره در پنج نقطه تهران از یازدهم اسفندماه سال جاری آغاز شد و پس از 10 روز به پایان رسید. پس از آن دور دوم این نمایشگاه‌ها در دو نقطه مصلی و حکیمیه از تاریخ بیست‌وسوم اسفندماه سال جاری آغاز و پس از پنج روز در تاریخ بیست‌وهشتم به پایان می‌رسد.

    حدود 1000 غرفه در نمایشگاه بهاره تهران مشغول به فعالیت هستند که حدود 305 غرفه آن مواد غذایی عرضه می‌کنند که سلامت محصولات عرضه شده از مهم‌ترین مواردی است که در ارتباط با خریداران باید به آن توجه داشت.

    بازرسان سازمان استاندارد مواد غذایی غیراستاندارد عرضه شده نظیر گلاب، چای، خرما، قند و شکر، انواع کنسرو، شیرینی آردی قنادی، برنج، ماکارونی، روغن کنجد و روغن زیتون را در غرفه‌های مربوطه شناسایی کرده و به غرفه‌داران در خصوص جمع‌آوری آن اخطار داده‌اند.

    علاوه بر این به غرفه‌داران نمایشگاه بهاره تهران اعلام شده در صورت عدم تمکین نسبت به رعایت اخطارها و جمع‌آوری محصولات اعلام شده اقدامات قانونی علیه آنها صورت می‌گیرد.

    همچنین از شهروندان درخواست شده به بهانه ارزان بودن قیمت برخی محصولات کالاهای غیراستاندارد را خریداری نکنند و در صورت هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی 1517 به اداره کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر