شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید

عصر کالا- یکی از مشکلات رانندگان خودروها، خرابی ناگهانی باتری و ماندن در جاده هاست. در این شرایط معمولا از روش هایی مانند باتری به باتری یا هل دادن خودرو استفاده می شود.

شارژر بی سیم باتری خودرو از راه رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، مدتی است عرضه دستگاه های شارژ بی سیم باتری در بازار به حل این مشکل کمک کرده است. با اتصال قطب های مثبت و منفی باتری های خالی شده به شارژرهای بی سیم می توان آنها را مجددا راه اندازی کرد تا خودرو به مقصد برسد و بتوان باتری آن را عوض کرد.

    یکی از انواع این شارژرها BC2WBD نام دارد که ظرفیت آن 2 تا 6 آمپر بوده و دارای سه پورت برای شارژ باتری های 12 ولتی است. قیمت این شارژر بی سیم 30 دلار و وزن آن حدود 770 گرم است. این شارژر در برابر آب و گرد و خاک و رطوبت مقاوم است.

    BC25BS شارژر باتری بی سیم دیگری است که دو مدل آن از ظرفیت 15 یا 25 آمپر برخوردارند. این دستگاه حدود 220 گرم وزن دارد و با استفاده از نمایشگر ال سی دی می توان فرایند شارژ را بر روی آن مشاهده کرد. این دستگاه در سه حالت سریع، متوسط و کند باتری را شارژ می کند و 79 دلار قیمت دارد.

    در نهایت شارژر بی سیم خورشیدی سان وی با ظرفیت 2 آمپر و وزن 680 گرم 38 دلار قیمت دارد و با ذخیره سازی انرژی خورشیدی می تواند برق مصرفی خودرو را تامین کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر