عرضه نخستین لپ‌تاپ مجهز به شارژ بی سیم توسط Dell

عصر کالا- کمپانی Dell اولین لپ‌تاپ مجهز به شارژ بی سیم وعده داده شده را عرضه کرد.

عرضه نخستین لپ‌تاپ مجهز به شارژ بی سیم توسط Dell
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، همگان فکر می‌کردند تاچ بار مک بوک اپل قاعده بازی سازندگان لپ تاپ را تغییر می‌دهد اما چنین نشد. حالا با توسعه روزافزون فناوری شارژ بی سیم در گوشی های هوشمند، کمپانی دل اولین لپ‌تاپ با ویژگی مشابه را ساخته است.

    لپ تاپ Latitude 7285 اولین لپ تاپی است که دیگران نگران شارژ آن با کابل نیستید چرا که به صورت بی سیم شارژ می شود،هرچند ظاهری دارد که میل باب پدران است.

    دل با کمک کمپانی WiTricity پد مخصوص شارژ بی سیم(مانند گلکسی اس 8 ) برای این لپ تاپ مهیا کرده و قدرت انتقال انرژی 30 واتی را دارد و برای خرید این فناوری در کنار لپ تاپ باید 580 دلار جداگانه بپردازید.

    دل وعده عرضه را در ماه ژانویه در نمایشگاه لاس وگاس داده بود و امروز این محصول هیبریدی 2-in-1 مجهز به ویندوز10، پردازنده i5-7Y54، 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه اس اس دی به قیمت پایه 1200 دلار (1750 دلار همراه با فناوری شارژ بی سیم) قابل خرید است.

    نمایشگر 12.3 اینچی لمسی با رزولوشن 2880 در 1920 پیکسل و ویندوز هلو در کنار یو اس بی تایپ سی، اسلات کارتخوان حافظه و سیم کارت خور؛ از دیگر مشخصات فنی این لپ تاپ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر