اعلام زمان آغاز به‌کار سرویس پخش آنلاین موزیک یوتیوب

عصر کالا- سرویس پخش آنلاین موسیقی یوتیوب تحت عنوان یوتیوب موزیک پریمیوم در تاریخ ۲۲ ماه مه سال جاری میلادی آغاز بکار خواهد کرد.

اعلام زمان آغاز به‌کار سرویس پخش آنلاین موزیک یوتیوب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, این روزها که اپلیکیشن و سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی همچون اپل موزیک و اسپاتیفای از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران جهانی برخوردار شده است، حالا گوگل اعلام کرده است که می‌خواهد یوتیوب موزیک پریمیوم را جایگزین اپلیکیشن گوگل پلی موزیک کند و بستر جدیدی را در اختیار کاربران علاقمند به موسیقی قرار دهد تا آنها بتوانند بدون مشاهده هرگونه تبلیغات آزاردهنده‌ای به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش فرا دهند.

    کاربران به صورت رایگان و پولی قادر خواهند بود از سرویس یوتیوب موزیک پریمیوم بهره‌مند شوند. استفاده پولی از این سرویس 9.99 دلار در ماه برای کاربران هزینه دربرخواهد داشت که در عوض به آن‌ها امکان دانلود فایل‌های موسیقی مورد نظرشان را می‌دهد. در غیر این صورت همانند سایر اپلیکیشن‌های استریم آنلاین موسیقی، آن‌ها تنها می‌توانند به پخش آنلاین و استریم فایل‌های موزیک بپردازند و از دانلود آن، به علت عدم رعایت حق ناشر و کپی رایت موسیقی، محروم خواهند ماند.

    طبق اعلام این شبکه اجتماعی، سرویس یوتیوب رد (YouTube Red) جایگزین سرویس یوتیوب پریمیوم (YouTube Premium) خواهد شد و به کاربرانش اجازه می‌دهد تا در حین انجام کارهای دیگر، به موسیقی‌های موردنظر خود گوش فرا دهند و میلیون‌ها موزیک ویدیو و فایل صوتی موزیک را دانلود کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر