با این فناوری جدید یخچالتان را کنترل کنید! +تصاویر

عصر کالا- همه ما می‌دانیم که پیشگیری از تولید ضایعات موادغذایی بسیار با اهمیت است، اما اغلب بسیاری از موادغذایی موجود در یخچال و یا فریز را فراموش می‌کنیم.

با این فناوری جدید یخچالتان را کنترل کنید! +تصاویر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، همه ما می‌دانیم که پیشگیری از تولید ضایعات موادغذایی بسیار با اهمیت است، اما اغلب بسیاری از موادغذایی موجود در یخچال و یا فریز را فراموش می‌کنیم. نگران نباشید دوربین جدید یخچال استفاده به موقع از مواد غذایی موجود در یخچال را به شما یادآوری خواهد کرد. این دوربین به کاربران در پیشگیری از تولید ضایعات غذایی کمک کرده و هزینه آن بسیار کمتر از خرید یخچال هوشمند است.

    شرکت بریتانیایی "اسمارتر"(Smarter) در لندن اعلام کرد: این دوربین قابلیت نصب در هر یخچال و یا فریزری را دارد و با استفاده از یک اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی هوشمند کنترل می‌شود.

    البته این یخچال نه فقط از درون قفسه‌ها تصویربرداری کرده بلکه زمان انقضا مواد موجود در یخچال را نیز اعلام می‌کند.

    خرید یخچال‌های هوشمند هزاران دلار هزینه دارد، اما کاربران این دوربین فقط با پرداخت هزینه کمی یخچال خود را به یخچال هوشمند تبدیل می‌کنند.

    این شرکت در مورد محصول خود اعلام کرد: "فریج‌کم"(FridgeCam) با هر یخچال و فریزر موجود در بازار سازگار است و برنامه‌های آن با نسخه‌های iOS و اندروید هماهنگ است.

    سازنده این دستگاه کریستین لاین اظهار کرد: با استفاده از این دوربین در سوپرمارکت‌ها روش خرید افراد تغییر کرده و از افزایش ضایعات مواد غذایی پیشگیری خواهد شد.

    در حال حاضر این شرکت پیش سفارش را FridgeCam دریافت می‌کند و ارسال آن در انگلیس و ایالات متحده رایگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر