یخچال دستی نوشیدنی ها را تا ۵ روز خنگ نگه می دارد

عصر کالا- یخچال های سبک قابل حمل که برای خنک نگهداشتن نوشیدنی ها و مواد غذایی به کار می روند، معمولا تنها برای چند ساعت کارآیی دارند، اما یک محصول جدید تا ۵ روز قادر به این کار است.

یخچال دستی نوشیدنی ها را تا ۵ روز خنگ نگه می دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، در سال های اخیر تلاش های زیادی برای تولید یخچال های سبک قابل حمل به عمل آمده که بتوانند موادغذایی و نوشیدنی ها را در هوای گرم به مدت چند روز خنک نگهدارند. اما این تلاش ها عمدتا موفقیت آمیز نبوده است.

    شرکت اسپرت نیر برای اولین بار از تولید یخچالی قابل حمل خبر داده که در زیر پوشش مستحکم و نفوذناپذیر آن لایه نه کیلوگرمی یخ قابل جاسازی است و این یخ تا پنج روز آب نمی شود و با انتقال سرما موادغذایی را خنک و سالم نگه می دارد.

    برای تولید این محصول از قالب های پلی اتیلن مستحکم و نشکن استفاده شده که ضدضربه و ضدخش هستند و لذا یخچال یادشده در برابر سقوط ناگهانی و هرگونه سانحه ای مقاوم است. برای جلوگیری از نفوذ هوای گرم به این محصول از لایه های لاستیکی محکم و سخت نیز استفاده شده است.

    همچنین یک درپوش تخلیه در کف این یخچال، تخلیه آب ذوب شده قبل از افزودن یخ جدید را آسان می کند.

    یک نمایشگر متصل به دماسنج هم برای این یخچال در نظر گرفته شده تا مشاهده دمای داخل آن را ساده کند. ابعاد این یخچال 51.5 در 33 در 37 سانتیمتر بوده و ظرفیت آن 25 لیتر است. وزن نمونه خالی این محصول 9 کیلوگرم است و می تواند تا 18 کیلوگرم غذا و نوشیدنی را در خود جای دهد. قیمت این محصول 130 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر