انهدام ۳ باند بین المللی قاچاق کالا در کرمان

عصر کالا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام سه باند بین المللی قاچاق کالا در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات کرمان خبر داد.

انهدام ۳ باند بین المللی قاچاق کالا در کرمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، دادخدا سالاری روز یکشنبه در برنامه گفت وگوی ویژه خبری، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در کرمان را میلیاردها ریال اعلام کرد و افزود: عمده این کالای قاچاق و ممنوعه لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه بوده است.
    این مقام قضایی با اشاره به تلاش دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' گفت: در این زمینه 2 کارگروه ویژه مبارزه با قاچاق سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در دستگاه قضایی استان کرمان فعال شده است.
    وی افزود: قاچاق کالا از طریق نپرداختن عوارض و حقوق مربوط اقتصاد کشور و از سوی دیگر با تعطیلی کارگاه های تولیدی به اقتصاد کشور ضربه می زند.
    دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در کارگروه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری به گونه ای حرکت کرده ایم که محیط امنی برای تولیدکننده داخلی فراهم شود و از رانت ها جلوگیری کنیم.
    وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم 10 کارگروه در دادسرای کرمان تشکیل شده که گاه برای نخستین بار در استان ایجاد شده است افزود: 6 مورد از این کارگروه ها پیشگیری و چهار مورد مقابله ای است که یکی از این کارگروه ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از کار و دیگری برای پیشگیری از حوادث اجتماعی است.
    سالاری با اشاره به عناوین دیگر کارگروه های پیشگیرانه تصریح کرد: در کارگروه مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به طور ویژه برای مقابله با مفاسد ورود کرده ایم.
    وی بیان کرد: در زمینه مقابله با جرائم، با اشراف اطلاعاتی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی مواردی از جرائم سازمان یافته امنیتی در استان کرمان نداریم و به جرات می توان گفت بستر امنی برای اهالی استان کرمان فراهم شده و هیچ دغدغه امنیتی در استان کرمان وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر