استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto

عصر کالا- کمپانی لنوو گزارش داده است که قصد دارد از رابط کاربری ZUI در گوشی‌های سری Moto استفاده کند. اما این تغییر رابط کاربری فقط در بازار چین اعمال خواهد شد.

استفاده از رابط کاربری ZUI لنوو در گوشی‌های سری Moto
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ برند «Moto» در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دنیای فناوری است؛ اما فروش گوشی‌های هوشمند با نام این برند در بازارهایی مانند چین وضعیت مطلوبی ندارد. اگرچه لنوو، مالک کمپانی موتورولا، به این کمپانی اجازه داده است که همچنان از برند «Moto» استفاده کند، اما این تصمیم هم نتوانست تاثیر چندانی روی فروش محصولات داشته باشد.

    به همین دلیل نیز کمپانی لنوو قصد دارد با تغییر روابط کاربری و استفاده از رابط ZUI درگوشی‌های سری Moto، فروش گوشی‌های هوشمند با این برند را در بازار چین افزایش دهد. Alex Chen Yu، یکی از مقامات کمپانی لنوو، نیز استفاده از رابط ZUI درگوشی‌های سری Moto برای بازار چین را تایید کرده و گفته است که لنوو برای رقابت با کمپانی‌هایی که از روابط کاربری شخصی‌سازی‌شده مانند MIUI، EMUI و Flyme استفاده می‌کنند، دست به چنین اقدامی زده است.

    گوشی‌های سری ZUK از لنوو در حال حاضر از رابط کاربری ZUI استفاده می‌کنند. اما هنوز مشخص نیست که از این رابط کاربری در گوشی‌های پرچم‌دار سری Moto استفاده خواهد شد و یا گوشی‌های میان رده و پایین رده، این رابط کاربری جدید را دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر