مشخصات گوشی جدید Nokia ۹ منتشر شد

عصر کالا- در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی از چندین گوشی هوشمند نوکیا توسط شرکت HMD Global بودیم و در حال حاضر جزئیاتی از گوشی جدید Nokia ۹ منتشر شده است.

مشخصات گوشی جدید Nokia ۹ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»  به نقل از گیکی گجت، بعضی از مشخصات این گوشی به بیرون درز کرده که از آن جمله می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی 2560 x 1440 پیکسل اشاره کرد.
    دیگر مشخصات منتشر شده درباره نوکیا 9 شامل پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 و رم 6 گیگابایتی است. این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای ارتقاء حافظه عرضه خواهد شد.
    گوشی نوکیا 9 مجهز به دوربین‌های پیشرفته در جلو و عقب گوشی خواهد بود. در قسمت جلو از یک دوربین 12 مگاپیکسلی و در قسمت عقب از یک دوربین 22 مگاپیکسلی با لنزهای اپتیکال کارل زایس استفاده شده است. باطری به کار رفته در این گوشی یک باطری 3800 mAh است که از فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 4 بهره می‌برد.

    استاندارد ثبت شده برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در این گوشی IP68 است و قرار است این گوشی نرم افزار Androi8d 7.1.2 Nougat را اجرا کند.
    گوشی‌های اخیراً عرضه شده مانند نوکیا 6 جز گوشی‌های معمولی هستند اما به نظر می‌رسد این گوشی یک پرچم دار نوکیا باشد و در رده گوشی‌های معمولی قرار نگیرد.
    به محض کسب اطلاعات جدید درباره زمان عرضه این گوشی و یا دریافت تصاویری از آن با شما در میان خواهیم گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر