نوکیا امسال پرچمدارانی با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه میکند

عصر کالا- نوکیا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ از سه گوشی اندرویدی رونمایی کرد

نوکیا امسال پرچمدارانی با اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه میکند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    طبق گزارش های جدید این کمپانی قصد دارد امسال از دو گوشی پرچمدار جدید رونمایی کند که مجهز به آخرین پردازنده شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 835 و یک سیستم دوربین دوگانه در پشت آن خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از ابرگیزمو، این گوشیها توسط شرکت فنلاندی نوکیا پا به بازار گوشی های هوشمند نگذاشته اند بلکه شرکت فنلاندی دیگری بله نام HMD Global که لایسنس برند نوکیا را در اختیار دارد، از نام نوکیا برای گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است.
    گزارش های منتشر شده از چین حاکی است گوشی های پرچمدار با نام نوکیا امسال توزیع خواهند شد. گفته می شود هر دو گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 و احتمالاً یک سیستم دوربین دوگانه در پشت خواهند شد. در صورت درست بودن این گزارش ها به نظر می رسد این گوشی ها در موقعیت هم سطحی با بیشتر پرچم داران امسال قرار خواهند داشت و حداقل در مورد مشخصات روی کاغذ که این طور به نظر می رسد.

    اسنپدراگون 835 جدیدترین چیپ ست کوالکام است که در گوشی Samsung Galaxy S8 و بسیاری از پرچمداران امسال استفاده خواهد شد. فعلاً هیچ اطلاعاتی درباره مواد به کار رفته برای ساخت این گوشی های پرچمدار و همچنین قابلیت ها و مشخصات مورد انتظار برای آنها وجود ندارد.
    در حال حاضر مشخص نیست HMD Global در چه تاریخی قصد رونمایی از این پرچمداران را دارد. اگر این کمپانی قصد تولید چنین گوشی هایی را داشته باشد، از آنجایی که سه گوشی رونمایی شده در کنگره جهانی موبایل 2017 تا فصل آینده نیز توزیع نخواهد شد، این احتمال وجود دارد تا پاییز امسال شاهد عرضه هیچ محصول جدیدی از این شرکت نخواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر