ویدیو پروژکتور ۴K ال‌جی با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌شود

عصر کالا- نخستین ویدیو پروژکتور ال‌جی که قابلیت پخش تصاویر ۱۵۰ اینچی با وضوح و کیفیت ۴K را دارد، این هفته قدم به بازارهای جهانی می‌گذارد.

ویدیو پروژکتور ۴K ال‌جی با قیمت ۳ هزار دلار عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شرکت کره ای ال جی (LG) در نمایشگاه علم، فناوری و تکنولوژی CES اعلام کرده بود که می خواهد یک ویدیو پروژکتور کوچک که قادر است تصاویر 150 اینچی و با کیفیت و وضوح تصویر 4K پخش کرده و نمایش دهد را به بازار عرضه کند. حالا گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که قیمت این محصول جدید 3 هزار دلار خواهد بود.

    شاید این قیمت برای بسیاری از کاربران و علاقمندان به تکنولوژی بسیار زیاد و غیرقابل توجیه باشد، اما جالب است بدانید به عقیده بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، قیمت این محصول نسبت به قابلیت و مشخصات فنی این پروژکتور کاملا متناسب است.

    این محصول از استاندارد HDR10 برای وضوح تصویر 4K بهره می برد و همچنین به دو اسپیکر داخلی 7 واتی و خروجی صدای اوپتیکال، درگاه HDMI و بلوتوث نیز مجهز است. سیستم عامل این پروژکتور وب او اس ال جی است که این امکان را به کاربران می دهد تا به پلتفرم های استریم آنلاین و پخش محتوا از طریق تلویزیون دسترسی داشته و از تماشای فیلم و برنامه های متنوع و مودرعلاقه خود لذت ببرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی