معرفی پروژکتور هوشمند و قابل حمل KERUO L۷

عصر کالا- شرکت چینی Keruo TV پروژکتور جدیدی به نام Keruo L۷ ساخته است. این پروژکتور قابل حمل و هوشمند به تازگی برای جذب سرمایه مردمی جهت کمک به ادامه ساخت این محصول در وب سایت Indiegogo crowdfunding قرار گرفته است.

معرفی پروژکتور هوشمند و قابل حمل KERUO L۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، پروژکتور هوشمند KERUO L7 با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود از خرداد ماه امسال وارد بازار شود.
    پروژکتور جیبی و هوشمند KERUO L7، یک پروژکتور قابل حمل فوق العاده است و دارای سخت افزارهای هوشمند، باتری و طراحی با مصرف پایین برق است. این پروژکتور جمع و جور است و خریداران می‌توانند به راحتی آن را با خود همه جا ببرند. KERUO L7 هنگام اتصال به محتوای گوشی برای دسترسی به صفحه نمایش بزرگ از سیستم هوشمند مبتنی بر اندروید استفاده می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید از تماشای فیلم‌ها و فایل‌های کاری خود بر روی یک صفحه نمایش بزرگ با نور کافی لذت ببرید و در نتیجه پس از یک جلسه طولانی احساس خستگی بصری کمتری داشته باشید.

    این روزها بسیاری از افراد برای تماشای فایل‌های رسانه‌ای از گوشی، تبلت و یا نوت بوک خود استفاده می‌کنند. اگرچه با توجه به اندازه نمایشگر این محصولات به آسانی نمی‌توان محتوای مورد نظر را با یکدیگر تماشا کرد. بهترین راه برای سفرهای کاری، نمایش فیلم یا سخنرانی استفاده از یک پروژکتور قابل حمل است.
    اغلب پروژکتورهای موجود در بازار قابلیت ایجاد تعادل مناسب میان صفحه نمایش بزرگ، استفاده دراز مدت، تصاویر با کیفیت و اشیاء کوچک را ندارند. برای استفاده از پروژکتورهای قابل حمل قدیمی همچنان به یک سه پایه نیاز است، بنابراین نمی‌توان همه جا از آن‌ها استفاده کرد.
    در پروژکتور Keruo L7 تمامی این مشکلات رفع شده و کاربران می‌توانند از کار با یک پروژکتور قابل حمل به معنای واقعی لذت ببرند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی