بارگذاری غیرقانونی در آمریکا باعث یخ زدن متخلفان در منزل می شود

عصر کالا- آن دسته از کاربران اینترنت در آمریکا که به طور غیرقانونی فایل های چند رسانه ای را بارگذاری کنند، ممکن است زمستان بسیار سختی را بگذارند، چون ترموستات های هوشمند آنها از کار خواهد افتاد.

بارگذاری غیرقانونی در آمریکا باعث یخ زدن متخلفان در منزل می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در آمریکا هشدار داده اند که بارگذاری غیرقانونی فیلم و موسیقی در این کشور بر عملکرد ترموستات های هوشمند تاثیر منفی می گذارد و باعث خواهد شد انها از کار بیفتند و در نتیجه منازل افراد متخلف در سرمای زمستان سرد شود.

    شرکت آرمسترانگ از جمله این شرکت هاست که در شمال شرق ایالات متحده مشتریان زیادی دارد. این شرکت به برخی مشتریان خود در مورد تبعات بارگذاری غیرقانونی محتوا هشدار داده و تصریح کرده که اگر متوجه چنین تخلفی از سوی کاربران خود شود، کیفیت وسرعت خدمات اینترنت آنها را به حداقل می رساند و همین امر باعث می شود آنها نتوانند ترموستات های هوشمند خود را از راه دور با دقت و سرعت لازم کنترل کنند یا از سرویس های کنترل و نظارت ویدئویی خود که برای تامین امنیت منازل استفاده می شود به خوبی بهره بگیرند. حالا باید منتظر ماند و دید این تهدیدها تا چه حد از سوی مردم جدی گرفته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر