آمریکایی‌ها طرفدار خرید کالاهای تولیدشده وطنی

عصر کالا- نظرسنجی ها در آمریکا نشان می دهد که برای ۷۰ درصد مصرف‌کنندگان، مکان تولید کالا مهم‌تر از قیمت آن به حساب می آید.

آمریکایی‌ها طرفدار خرید کالاهای تولیدشده وطنی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، بر اساس نظرسنجی انجام گرفته توسط رویترز در ایالات متحده، 70 درصد آمریکایی ها طرفدار کالاهای تولیدشده وطنی خود هستند و درصد کمی از آنها به کالاهای خارجی علاقه نشان می دهند.

    البته آمریکایی ها به پرداخت بیشتر در هنگام خرید کالاهای آمریکایی، ناخرسند هستند؛ این در حالی است که کالاهای تولید شده در داخل خاک آمریکا در مقایسه با کالاهای تولید شده در فراسوی مرزهای ایالات متحده، گرانتر تمام می شود و به یک معضل برای تولیدکنندگان آمریکایی تبدیل شده است؛ به دلیل اینکه مشتریان تمایلی به پرداخت وجه بیشتر برای آن ندارند.

    همچنین آمریکایی‌ها بر این باور هستند که خرید محصولات تولیدشده در داخل خاک آنها، بسیار مهم یا تا حدودی حائز اهمیت است.

    این در حالی است که 37 درصد آمریکایی ها به دلیل قیمت بیشتر کالاهای تولید شده وطنی، ترجیح می دهند کالاهای وارداتی را خریداری کنند و 26 درصد آنها اعلام کرده اند که حاضر هستند تا حداکثر 5 درصد بیشتر برای کالاهای تولید شده وطنی پرداخت نمایند. 

    بر همین اساس، شعار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، بازگرداندن تولید کالاها به خاک آمریکا و رونق اقتصادی برای ایالات متحده بود و دیروز هم در یک حرکت نمادین، رئیس جمهور آمریکا به تبلیغ محصولات تولیدشده در ایالات مختلف آمریکا پرداخت. 

    بر پایه این گزارش، برای بسیاری از آمریکایی ها مکان تولید کالا مهمتر از قیمت آن محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر