معاون اپراتور دوم تلفن همراه:

سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد

عصر کالا- سیم‌کارت چند شماره‌ای در نمایشگاه تله‌کام ۲ سال پیش معرفی شد اما عملیاتی نشد، معاون اپراتور دوم موبایل می‌گوید: در ارائه یک سرویس ابعاد مختلف فرهنگی و امنیتی مدنظر قرار می گیرد که رگولاتوری درباره این سرویس نگرانی‌هایی دارد.

سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، باقر صمدی درباره اینکه چرا علی‌رغم معرفی سیم کارت چند شماره‌ای در نمایشگاه تله کام دو سال پیش، این سرویس هنوز عملیاتی نشده و آیا سرویس‌هایی که در نمایشگاه تله کام رونمایی می شوند قرار نیست الزاما تجاری و عملیاتی شوند؟ اظهار داشت: این سرویس از نظر فنی آماده است اما با مشکلات مقرراتی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مواجه شده است.

    معاون بازاریابی اپراتور دوم تلفن همراه توضیح داد: در ارائه یک سرویس علاوه بر بعد اقتصادی، ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بررسی شده و مدنظر قرار گرفته می شود که با توجه به این مسائل، رگولاتوری درباره این سرویس نگرانی هایی دارد.

    سیم کارت چند شماره‌ای به عنوان راه‌کاری برای نیاز به گوشی های چند سیم کارته،‌ در نمایشگاه تله‌کام دو سال پیش توسط اپراتور دوم تلفن همراه ارائه شد.

    طبق اعلام، این طرح به دو شکل شماره مجازی و شماره حقیقی است که در روش شماره حقیقی چند سیم کارت به یک سیم کارت متصل می‌شوند و مشترک می‌تواند چندین شماره را روی گوشی تک سیم کارته استفاده کند.

    در روش شماره مجازی مشترک سیم کارت فیزیکی را از اپراتور تحویل نمی‌گیرد و با خرید چند شماره، آنها را روی یک سیم کارت و یک گوشی تک سیم کارت استفاده می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر