رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه :

بازار گوشی تلفن‌همراه متعادل است

توانایی شرکت‌ها در ۲ ماه اخیر، برای تأمین سهم بازار تلفن‌همراه

عصر کالا- درستی با اشاره به تعادل موجود در بازار تلفن‌همراه گفت: هر چقدر به جلو برویم، وضعیت بازار تلفن‌همراه بهتر خواهد شد.

بازار گوشی تلفن‌همراه متعادل است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه  درباره وضعیت قیمت انواع تلفن‌همراه در بازار اظهار کرد: هم اکنون قیمت  تلفن ‌همراه در بازار متعادل است، این در حالی است که قیمت تلفن‌همراه در بازار به نرخ ارز بستگی دارد و خوشبختانه توانسته تعادل خود را حفظ کند.
    رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه در ادامه تأکید کرد: خوشبختانه طی 2 ماه اخیر، شرکت‌ها توانستند سهم بازار را تأمین کنند و اگر این روند ادامه داشته باشد، قیمت گوشی تلفن‌همراه مناسب‌تر هم خواهد بود.

    بهبود وضعیت بازار موبایل در آینده

    درستی در ادامه ضمن پیش‌بینی قیمت گوشی در بازار، تصریح کرد: به طور قطع، هر چقدر به جلو برویم، وضعیت بازار تلفن‌همراه بهتر خواهد شد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن‌همراه با اشاره به اینکه زمانی وضع بازار تلفن‌همراه مشخص می‌شود که دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه شود، اظهار کرد: امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار روند مطلوب‌تری به خود بگیرد.

    بی‌شک از آنجایی که  تلفن‌همراه کالایی وارداتی است، یکی از عواملی که در نوسان قیمت آن تأثیرگذار است، قیمت ارز است. ثبات قیمت‌ها هم  اولین قدمی است که واردکنندگان براساس آن می‌توانند سهم و نیاز بازار را تأمین کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر