پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران

عصر کالا- شرکت ام تی ان که بخشی از سهام شرکت اوپراتور تلفن همراه ام تی ان ایرانسل ایران را نیز در اختیار دارد گفته، انتظار دارد در بازار ایران از رشد اقتصاد این کشور و همچنین جمعیت جوان ایران به ویژه در بخش خدمات دیجیتال منتفع شود.

پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از رویترز، گروه ام تی ان آفریقای جنوبی اعلام کرد، در مسیر محقق کردن پیش بینی ماه مارس خود در مورد میزان درآمدهای سال مالی 2017 قرار دارد. میزان درآمد 6 ماهه این شرکت به لطف رشد 10.8 درصدی درآمدهایش در نیجریه، 6.7 درصد رشد داشته و به 63.315 میلیون رند رسیده است.

    این شرکت گفته، شرایط کلان اقتصادی همچنان «در تعدادی از بازارهای ما چالش برانگیز است.»

    میزان درآمد این شرکت از محل خدمات داده ای در 6 ماهه گذشته با 31.9 درصد رشد به 13.952 میلیون رند رسیده که حاصل از بهبود کیفیت و ظرفیت شبکه های داده ای این اوپراتور تلفن همراه در بازارهای کلیدی اش بوده است.

    میزان درآمد 6 ماهه شرکت ام تی ان از محل خدمات دیجیتال نیز 24.7 درصد رشد داشته که عمدتا ناشی از رشد خدمات مالی موبایلی بوده است.

    اما تعداد مشترکان این اوپراتور، به دلیل افت تعداد مشترکانش در نیجریه و چین با 3.6 درصد افت به 231.8 میلیون نفر رسیده است.

    شرکت ام تی ان که بخشی از سهام شرکت اوپراتور تلفن همراه ام تی ان ایرانسل ایران را نیز در اختیار دارد گفته، انتظار دارد در بازار ایران از رشد اقتصاد این کشور و همچنین جمعیت جوان ایران به ویژه در بخش خدمات دیجیتال منتفع شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر