سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی مطرح کرد؛

جزئیات کشف ۲محموله قاچاق

عصر کالا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات کشف ۲ محموله قاچاق در استان های زنجان و کرمانشاه و کشف محموله احتکار شده در ۳ انبار در استان آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

جزئیات کشف ۲محموله قاچاق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سیدیاسر رایگانی گفت: حسب گزارش نیروی انتظامی شهرستان سلطانیه با همکاری دایره آگاهی پلیس زنجان در کنترل خودروهای عبوری در محدوده زنجان-تهران سه راهی بوئین (شهرستان سلطانیه) از یک دستگاه خودروی سواری، 6 بسته پنجاه کیلوگرمی محموله جاساز نقره ذوب شده در کف صندلی عقب خودرو کشف شده که ارزش محموله طبق برآورد اولیه دوازده میلیارد ریال است و پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

    وی افزود: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از 3 انبار بیش از 2 هزار قلم کالا احتکار شده به ارزش بالغ بر100 میلیارد ریال کشف و انبارها پلمپ و برای صاحبان آنها تشکیل پرونده شده است.

    سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: همچنین 2 نفر در کرمانشاه شناسایی شدند که قصد داشتند 58 هزار دلار را از طریق جاسازی در یک خودرو به کشور عراق انتقال دهند.

    وی با بیان این مطلب که دلارها نیز ضبط و به نمایندگان بانک مرکزی تحویل داده شده است، تصریح کرد: با تلاش مأموران هر دو متهم دستگیر شدند و اکنون در بازداشت هستند. پرونده آنها نیز در سازمان تعزیرات کرمانشاه در حال رسیدگی است و تحقیقات آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر