رایانه Ideacentre ۵۲۰S؛ مرکز ایده پردازی لنوو

عصر کالا- شرکت لنوو را باید غول تولیدکننده محصولات کامپیوتری دانست و در چند سال گذشته توانست خود را به یک کمپانی بزرگ‌تر تبدیل کند. حال به تازگی این کمپانی چینی تصمیم گرفت کامپیوتر یکپارچه یا همان AIO جدید خود را تحت عنوان Ideacentre ۵۲۰S رونمایی کند.

رایانه Ideacentre ۵۲۰S؛ مرکز ایده پردازی لنوو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به گزارش سخت افزار، محصولی زیبا با مشخصات میان رده و صفحه نمایش لمسی که برای کاربری روزانه دستگاهی ایده آل به شمار می رود. از مشخصات Ideacentre 520S باید به صفحه نمایش 23 اینچی 1080 پیکسلی FHD، پردازنده دو هسته ای Core i7-7500U با فرکانس 2.7 گیگاهرتزی، گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 620، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتزی، هارد درایو 1 ترابایتی 2.5 اینچی و برخی دیگر اشاره داشت.

    در دیگر مشخصات Ideacentre 520S شامل وبکم 1080 پیکسلی، دی وی دی رایتر، میکروفون داخلی، چهار پورت USB 3.0-A، یک خروجی HDMI و یک ورودی HDMI می شود. همچنین اسپیکرهای 3 واتی یکپارچه نیز برای این دستگاه AIO جدید کمپانی چینی در نظر گرفته شده است. با سیستم عامل ویندوز 10 و پشتیبانی از وای فای و بلوتوث، Ideacentre 520S محصولی کارآمد است. این دستگاه پیش فروش آن آغاز شده و در تاریخی نامشخص با قیمت 999 دلاری عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر