لژیونر پرچمدار لنوو راهی بازار شد

عصر کالا- شرکت لنوو یکی از بزرگترین تولید کننده های نوت بوک و کامپیوترهای آماده در جهان است؛ با این وجود Lenovo در زمینه تولید لپ تاپ های بازی یک قدم عقب تر از رقبایی مانند MSI، ASUS و Razer قرار می گیرد.

لژیونر پرچمدار لنوو راهی بازار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، این شرکت در تلاش برای کسب سهم بیشتری از این بازار پر سود، یک لپ تاپ گیمینگ پرچمدار را معرفی کرده است که می تواند برگ برنده آن در برابر این رقبا باشد. لپ تاپ Lenovo Legion Y920 در بخش ظاهری با نگاه سخت گیرانه، نزدیک به مدل هایی همچون Y700 است؛ با این وجود لنوو سعی در ایجاد حالت های خشن و تهاجمی بیشتر دارد. برای این منظور دریچه های اگزوز گسترده گشته و رنگ آمیزی قرمز برای آنها انتخاب شده است.

    لژیونر جدید لنوو در ابعاد نسبتا بزرگ طراحی گشته و دارای یک مانیتور 17.3 اینچی است که از پنل IPS با پوشش ضد تابش بهره می برد. این مانیتور می تواند از دقت FHD پشتیبانی کرده و به فناوری G-Sync مجهز شده است. فرکانس این پنل بر روی حداکثر دقت خود که FHD است، به 75 هرتز می رسد. لپ تاپ Lenovo Legion Y920 در کانفیگ های متنوع عرضه می گردد اما پردازنده های نسل هفتمی اینتل با عناوین Core i7-7700HQ یا Core i7-7820H به عنوان قلب تپنده آنها انجام وظیفه می کنند. لنوو در این محصول از کارت گرافیک جدید انویدیا با نام GeForce GTX 1070 استفاده کرده است و همچنین 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 نیز درون آن نصب شده است. در تمامی پیکربندی ها از 1 ترابایت حافظه HDD استفاده شده است و بین 128 گیگابایت الی 512 گیگابایت حافظه SSD نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. لپ تاپ های Lenovo Legion Y920 دارای Key Pad ده عددی هستند و نور پس زمینه کیبورد از نوع RGB است. صفحه کلید این لپ تاپ از نوع مکانیکی است اما تا کنون اشاره ای به نوع سوئیچ های آن نشده است.

    همچنین در یک کانفیگ از پردازنده ی Core i7-7820K استفاده شده است که دارای قابلیت اورکلاک است؛ در این نسخه استثنائن یک کلید فیزیکی وجود دارد که در صورت فشردن آن، پرفورمنس پردازنده به اوج خود می رسد. همچنین این نوت بوک دارای پورت Thunderbolt 3 است. Lenovo Legion Y920 در بخش شبکه ی LAN از کنترلر Killer Ethernet استفاده کرده و برای ارتباط بدون سیم نیز علاوه بر بلوتوث، دارای Wireless-AC 1535 WIFI است. وزن آن برابر با 4.4 کیلوگرم بوده و کابینت درب آن فلزی است و مابقی قسمت ها از متریال های پلاستیکی استفاده می کنند. این لپ تاپ با شروع قیمت 2700 دلار راهی بازار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر