معرفی لپ تاپ های جدید لنوو برای گیمرها و دانشجویان

عصر کالا- لپ تاپ های جدید لنوو با هدف گیمرها و دانشجویان معرفی شدند. در کنار آنها یک کامپیوتر ۲ کاره به نام Flex ۵ نیز معرفی شد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

معرفی لپ تاپ های جدید لنوو برای گیمرها و دانشجویان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، لنوو لپ تاپ های سری IdeaPad و Legion خود را همراه با معرفی یک کامپیوتر دوکاره خانواده فلکس معرفی کرد. سه مدل آیدیا پد جدید معرفی شده به نام های 720 اس، 320 اس و 320 در ماه ژوئن عرضه خواهند شد. البته آن‌ها در رنگ‌هایی عرضه می‌شوند که کمتر لپ تاپ هایی امروزه شبیهشان هستند؛ احتمالا هدف لنوو از عرضه چنین رنگ‌هایی، جوانان تازه راه یافته به دانشگاه بوده است.

    هرچند تصویر منتشر شده از مدل 15 اینچی IdeaPad 320 در رنگ بنفش قابل مشاهده است، اما این تنها رنگ لپ تاپ جدید لنوو نیست و مدل‌های قرمز، سفید، نقره‌ای، آبی و مشکی آن نیز قابل عرضه خواهد بود.‌ این مدل با شروع قیمت 439 دلار به فروش خواهد رسید، در حالی که مدل 17 اینچی 320 با شروع قیمت 489 دلار روانه بازار می‌شود. سخت افزار این مدل نیز می‌تواند تا پردازنده نسل هفتمی Core i7 و تا فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی HDD همراه با رم 16 گیگابایتی موجود باشد.

    گران قیمت ترین مدل از سری لپ تاپ های جدید لنوو که امروز معرفی شد نیز مدل 14 اینچی لنوو 720S بود. کلمه‌ی S بر روی عبارت Slim یا باریک تکیه می‌کند. قیمت پایه آن 969 دلار است و قدرتمندترین نسخه آن مجهز به پردازنده نسل هفتمی Intel Core i7، فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی، رم 16 گیگابایتی، یک نمایشگر فاقد لمسی Full HD و یک درگاه USB نوع C همراه با تاندربولت است. وزن این مدل نیز 1.5 کیلوگرم سبک‌تر از مدل‌های دیگر لپ تاپ های جدید لنوو است. متاسفانه این لپ تاپ بر خلاف مدل قبلی تنها در رنگ‌های نقره‌ای و یا طلایی به فروش خواهد رسید که شاید جوانترها کمتر آن را بپسندند. اما کیبورد مدل 14 اینچی 720S از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده و طراحی کلی این لپ تاپ نیز ساده است.

    همانطور که در تیتر خبر به آن اشاره کردیم، این کمپان یک لپ تاپ گیمینگ جدید را به خانواده لژیون (Legion) خود اضافه کرده است. لنوو Y920 یک لپ تاپ آماده واقعیت مجازی شامل نمایشگر فول اچ دی 17 اینچی، کارت گرافیک Nvidia GTX1070، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی، یک پردازنده نسل هفتمی Core i7 و یک کیبورد مکانیکی همراه با نورهای RGB است که با قیمت پایه 2 هزار و 699 دلار به فروش خواهد رسید.
    سرانجام لنوو از یک کامپیوتر 2 در 1 نیز رونمایی کرد. لنوو فلکس 5 (Lenovo Flex 5) دارای قیمت پایه 719 دلار بوده و می‌تواند شامل سخت افزار حداکثری پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و یک نمایشگر Ultra HD IPS با پشتیبانی از قلم هوشمند شود.
    زمان عرضه لپ تاپ های جدید لنوو

    تمامی این دستگاه‌ها همراه با ویندوز 10 مایکروسافت اجرا می‌شوند. لپ تاپ های جدید لنوو از ماه ژوئن و کامپیوتر 2 کاره آن‌ها نیز از ماه جاری به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر