لنوو تبلت‌های جدید خودش را معرفی کرد

عصر کالا- شرکت لنوو در نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ از چند تبلت جدید رونمایی کرد. این تبلت‌ها که جزو خانواده‌ی Tab ۴ قرار می‌گیرند شامل Lenovo Tab ۴ ۸، Lenovo Tab ۴ ۸ Plus، Lenovo Tab ۴ ۱۰ و Lenovo Tab ۴ ۱۰ Plus می‌شوند.

لنوو تبلت‌های جدید خودش را معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا ، مدل‌های 8 و 10 اینچی به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 425 مجهز شده‌اند و دقت تصویر صفحه نمایش آن‌ها هم 1200 در 800 پیکسل است. دو گیگابایت رم برای آن‌ها در نظر گرفته شده و 16 یا 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهند داشت. دوربین جلوی این تبلت‌ها 2 مگاپیکسلی و دوربین پشت آن‌ها 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

    مدل‌های پلاس از سخت افزار بهتری بهره می‌برند. به طور مثال از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 625 برای آن‌ها استفاده شده و کیفیت صفحه نمایش این مدل‌‌ها هم به 1920 در 1200 پیکسل رسیده است. مدل 16 گیگابایتی این تبلت‌ها 3 گیگابایت رم دارند و مدل 64 گیگابایتی هم با 4 گیگابایت رم راهی بازار می‌شوند. دوربین جلوی مدل‌های پلاس 5 مگاپیکسل و دوربین پشت آن‌ها 8 مگاپیکسل است. این تبلت‌ها به USB Type-C هم مجهز شده‌اند. هر دو مدل استاندارد و پلاس تبلت‌های سری 4 شرکت لنوو از بلندگوهای دالبی پشتیبانی می‌کنند و با اندروید 7 راهی بازار می‌شوند.

    گفته شده که مدل‌های استاندارد با قیمت 109 و 1049 دلار راهی بازار می‌شوند و مدل‌های پلاس هم 199 و 249 دلار قیمت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر