لنوو Miix ۳۲۰ را معرفی کرد:

تبلت هیبریدی ۲۰۰ دلاری مجهز به ویندوز ۱۰

عصر کالا- همان طور که انتظار می رفت، کمپانی لنوو تبلت هیبریدی Miix ۳۲۰ را در MWC معرفی کرد. این دستگاه که در واقع به روز رسانی مدل قبلی یعنی Miix ۳۱۰ محسوب می شود، میانه بازار و کاربرانی که با هزینه معقول به دستگاهی قابل حمل نیاز دارند را هدف قرار داده.

تبلت هیبریدی ۲۰۰ دلاری مجهز به ویندوز ۱۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجیاتو، زمانی که Miix 320 را به کیبوردش متصل نمایید، دقیقاً شبیه یک لپ تاپ خواهد بود، اما به سادگی و با جدا کردن نمایشگر به یک تبلت بدل می گردد. لنوو می گوید کاربران می توانند برای 10 ساعت کاربری مداوم روی باتری این دستگاه حساب کنند، ضمن اینکه قابلیت انتخابی 4G LTE نیز می تواند نیازهای ارتباطی در محیط بیرون را برطرف سازد.

    در Miix 320 شاهد نمایشگر 10.1 اینچی لمسی با رزولوشن تمام اچ دی، پردازنده اتم X5 ساخت اینتل همراه با گرافیک مجتمع Intel HD، چهار گیگابایت حافظه رَم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هستیم، ضمن اینکه سیستم صوتی Dolby Advanced، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی نیز در آن تعبیه شده است.

    در مجموع با توجه به ضخامت 9 میلیمتری در حالت تبلت و 17.5 میلیمتری در حالت لپ تاپ، با محصول میان رده ای از نظر توان سخت افزاری و طراحی روبرو هستیم که وزنش کمی بیشتر از یک کیلوگرم است.

    لنوو Miix 320 را در رنگ های «سفید برفی» و «نقره ای پلاتینیوم» از ماه آوریل با قیمت 200 دلار (همراه با کیبورد، بدون ارتباط LTE) عرضه می کند، و از ماه جولای نیز همراه با قلم Active Pen قابل سفارش خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر