در نمایشگاه IFA۲۰۱۹;

رونمایی لنوو از ۳ لپ تاپ با قابلیت هوش مصنوعی

عصر کالا- شرکت لنوو در نمایشگاه IFA۲۰۱۹ از ۳ لپ تاپ یوگا مجهز به نسل دهم سی پی یوهای اینتل و قابلیت های هوش مصنوعی رونمایی کرد.

رونمایی لنوو از ۳ لپ تاپ با قابلیت هوش مصنوعی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت لنوو نیز مانند «دل» و ایسر در محصولات جدید خود از نسل دهم CPUهای اینتل استفاده کرده است. این شرکت در نمایشگاه IFA2019 از لپ تاپ های 14 و 15 اینچی یوگا C940  دو در یک ، لپ تاپ یوگا C740 در همین دو سایز و همینطور لپ تاپ 13 اینچی یوگا C640 رونمایی کرده است.

    یوگاC940 تحت پروژه «آتنا استاندارد» اینتل برای لپ تاپ های نازک و سبک با عمر طولانی ساخته شده است.

    این لپ تاپ  چندآپدیت مبتنی بر هوش مصنوعی دارد از جمله ویژگی که «سوپر رزولوشن» نام دارد و کیفیت ویدیو را به فول اچ دی ارتقا می دهد. همچنین قابلیت دیگر «Q-کنترل» نام دارد که عملکرد دستگاه را تغییر می دهد و با فعال کردن «وضعیت خنک سازی داخلی» عمر باتری را ارتقا می دهد. این قابلیت دمای لپ تاپ را بررسی می کند تا فن آن را بهتر کنترل کند.

    لپ تاپ های جدید یوگا با توجه به منطقه ای که در آن عرضه می شوند برخی آپدیت های دستیار صوتی آلکسا را نیز دریافت می کنند. به خصوص آنها قابلیت پشتیبانی از چند زبان (در حال حاضر فقط آلمانی و انگلیسی) را دارند. همچنین هنگامیکه دستگاه در وضعیت خواب است کاربر می تواند با دستیار صوتی صحبت کند. البته برای این منظور لپ تاپ باید باز باشد.

    لپ تاپ های جدید در اکتبر عرضه می شوند. قیمت پایه یوگا C940 برای مدل 14 اینچی 1250 دلار و مدل 15 اینچی آن 1710 دلار اعلام شده است

    لپ تاپ های C740 و C640 نیز باقیمت های پایه 870 و 850 دلار عرضه می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر