مثل یک تکه کاغذ؛

رایانه شخصی تاشو هم از راه رسید

عصر کالا- پس از برنامه ریزی برای تولید گوشی های تاشو و خم شدنی شرکت لنووو از تولید رایانه هایی خبر داده که می توان آنها را تا زد.

رایانه شخصی تاشو هم از راه رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اوبرگیزمو، پیش از این سامسونگ و ال جی از تولید نمایشگرهایی خبر داده بودند که به راحتی می توان آنها را مانند روزنامه لوله کرد و در جیب قرار داد. لنووو هم وعده داده بود گوشی هوشمندی تولید کند که بتوان آن را به دور مچ دست بست.

    این شرکت در تازه ترین اقدام خود در شهر نیویورک از رایانه شخصی تاشدنی خود رونمایی کرده که در واقع لپ تاپی است که مثل یک تکه کاغذ لوله شده و می توان آن را در کوله پشتی گذاشت.

    البته هنوز مشخص نیست چنین لپ تاپی چه مزیت دیگری نسبت به لپ تاپ های موجود در بازار داشته باشد. اما به نظر می رسد قابلیت تا زدن و خم کردن چنین لپ تاپی در آن حد باشد که بتوان آن را در یک کیف کوچک و در جیب شلوار هم جای داد.

    لنووو می گوید این لپ تاپ را همراه با یک صفحه کلید، قلم هوشمند و موشواره عرضه خواهد کرد. لنووو اعلام کرده که برای تولید لپ تاپ یاد شده از موادی پیشرفته و فناوری تازه ای در بخش نمایشگر استفاده کرده، هر چند جزییات بیشتری در این زمینه اعلام نشده است.

    ظاهرا لپ تاپ یاد شده دارای قابلیت هدایت از طریق فرامین صوتی نیز هست و به عنوان مثال می توان وبگردی از طریق مرورگرهای اینترنتی را با صدا انجام داد. هنوز زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ مشخص نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر