کروم بوک " Flex ۱۱"، محصول جدید شرکت لنوو

عصر کالا- لپ تاپ جدید لنوو از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و برای اپلیکیشن های اندرویدی طراحی شده است.

کروم بوک " Flex ۱۱"، محصول جدید شرکت لنوو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  ایمنا و ترجمه از "the verge"، شرکت لنوو به تازگی از لپ تاپ جدید خود با نام " Flex 11 Chromebook" رونمایی کرده است.
    این درحالی است که کروم بوک ها اغلب تحت الشعاع ویندوز قرار داشته و از ویژگی عملکرد بهتر در نمونه های ارزان و سخت افزار ARM برخوردار هستند.
    در واقع کروم بوک مانند یک لپ تاپ کوچک است با این تفاوت که نسبتا نازک است و به نظر نمی رسد در عمل سیستم عاملی در کار باشد.
    این لپ تاپ ها مجهز به یک صفحه ورود زیبا به همراه یک مرورگر است و تنها برای استفاده کاربران از اینترنت ساخته شده است.
    تمرکز کروم بوک ها  بیشتر بر سرعت و عملکرد کلی است و می‌تواند به زودی دنیای کامپیوتر را متحول کند.
    علاوه بر این کروم بوک Flex 11 قابلیت انعطاف داشته و از صفحه نمایش 11.6 اینچ و پردازشگر چهار هسته ای 2.1 برخوردار است، برای اپلیکیشن های اندرویدی طراحی شده است و به زودی قابلیت دستیابی به فروشگاه Google Play به آن افزوده می شود.
    همچنین حافظه 4 گیگا بایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگا بایت از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است و عمر باتری آن حدود 10 ساعت است.
    به گفته شرکت سازنده این محصول سبک ترین و کم وزن ترین نمونه لپ تاپ کروم بوک نیست، وزن آنن حدود 3 پوند است، در برابر آب مقاوم است و از درگاه معمولی  USB،  HDMI، USB-C و درگاه کارت حافظه برخوردار است. این محصول ماه جاری با قیمت حدود 279 دلار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر