تصاویر و مشخصات فنی لپ تاپ تینک‌پد ۲۵ لنوو فاش شد

عصر کالا- لنوو قصد دارد به‌زودی از لپ‌تاپ Thinkpad ۲۵ به مناسبت بیست و پنجمین سال معرفی این دستگاه رونمایی کند.

تصاویر و مشخصات فنی لپ تاپ تینک‌پد ۲۵ لنوو فاش شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، بیست و پنج سال پیش در ماه اکتبر، کمپانی IBM از لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد رونمایی کرد که علاوه بر طراحی کلاسیک و بدنه‌ی مستحکم، به یک ترک‌پد قرمزرنگ جذاب در میانه‌ی صفحه کلید مجهز شده بود.

    این سری از لپ‌تاپ‌ها همچنان ظاهر خود را در دنیای مدرن امروزی حفظ کرده‌اند و لنوو به‌عنوان خریدار برند تینک‌پد از IBM، قصد دارد به مناسبت بیست و پنجمین سال تولید این نوت‌بوک‌ها، نسخه‌ای جدید از این دستگاه با نام Thinkpad 25 معرفی کند. امروز تصاویر و مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است.

    تینک‌پد 25 بر مبنای مدل فعلی T470 طراحی شده است و از یک نمایشگر 14 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی، ترک‌پوینت قرمزرنگ، دکمه‌ی فیزیکی ThinkVantage، لوگوی رنگی تینک‌پد، پردازنده‌ی Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce 940MX انویدیا بهره می‌برد.

    این لپ‌تاپ که از شبکه‌ی LTE نیز پشتیبانی می‌کند، به تمامی پورت‌های امروزی و مورد نیاز مجهز شده است که از آن جمله می‌توان به پورت یواس‌بی نوع سی، تاندربولت 3، سه پورت یواس‌بی معمولی، کارت‌خوان اس‌دی، پورت HDMI و اترنت اشاره کرد.

    گفته می‌شود لنوو برای این لپ‌تاپ از حسگر اثرانگشت و وب‌کم بهره گرفته است که از ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی امکان ورود به ویندوز 10 با استفاده از تشخیص چهره یا خواندن اثر انگشت فراهم می‌شود.

    طراحی لپ‌تاپ تینک‌پد 25 لنوو دقیقا مشابه همان چیزی است که دیوید هیل، نایب‌رئیس بخش طراحی لنوو، اولین بار بیش از دو سال پیش از آن رونمایی کرد. هنوز زمان عرضه‌ی این لپ‌تاپ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با توجه به اینکه با یک مدل یادبود روبه‌رو هستیم، تینک‌پد 25 در ماه اکتبر به‌طور رسمی معرفی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر