دوربین عکاسی ضد آب و ضد ضربه W۳۰۰ نیکون با قابلیت ثبت ویدیو ۴K معرفی شد

عصر کالا- داشتن دوربینی که بتواند حتی در بدترین شرایط آب و هوایی و موقعیت های عجیبی مانند جایی در میانه موج های دریا و یا طوفان شن کویر هم به عکاسی ادامه دهد امکانی را در اختیار علاقمندان به عکاسی قرار می دهد که می توانند به کمک آن تصاویری متفاوت و خیره کننده ثبت کنند.

دوربین عکاسی ضد آب و ضد ضربه W۳۰۰ نیکون با قابلیت ثبت ویدیو ۴K معرفی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از سایت سخت افزار ، در سال های اخیر این وظیفه بیشتر بر روی گوشی های موبایل و دوربین های به کار رفته در آنها قرار داشته است و گوشی هایی با استانداردهای نظامی و یا گواهینامه های IPXX برخی از این امکانات را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. اما برای داشتن یک گوشی ضد آب و ضد ضربه هیچ چیز بهتر از داشتن گزینه ای از شرکت های متخصص در ساخت دوربین های عکاسی نیست.

    اخیرا کمپانی نیکون به عنوان یکی از مطرح ترین این شرکت ها، دوربین جدیدی از خانواده Coolpix خود با نام W300 معرفی کرده که می تواند در هر شرایط آب و هوایی به انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن بپردازد. این دوربین یک بروزرسانی برای AW130 این شرکت به حساب می آید و به همین دلیل بخش زیادی از ویژگی های آن با دوربین قبلی مشابه است. W300 می تواند تا عمق 30 متری زیر آب به عکاسی ادامه دهد، در برابر سقوط تا ارتفاع 2 متری مقاوم است، تا دمای منفی 10 درجه سلسیوس بدون مشکل به کار خود پرداخته و حتی در برابر گرد و غبار نیز مقاومت نشان دهد. از نظر فنی، W300 دارای سنسوری با دقت 16 مگاپیکسل و ابعاد 2.3/1 اینچ از نوع CMOS است و یک لنز اپتیکال 24-120mm با زوم 5 برابر نیز برای آن در نظر گرفته شده. نمایشگر 3 اینچی LCD و GPS داخلی، ارتفاع و عمق سنج و قابلیت اتصال به WiFi برای اشتراک گذاری تصاویر با گوشی موبایل نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

    اما ویژگی های بهبود یافته W300 نیز شامل بهبود سیستم مقاومت در برابر شوک، قابلیت ضبط ویدئوهای UHD با 30 فریم در ثانیه و بهبود سیستم پایداری در برابر لرزش که حالا به صورت الکترونیکی برای ثابت نگاه داشتن لنز در زمان حرکت دوربین عمل می کند هستند و برخی ویژگی های نرم افزاری مانند امکان ثبت ویدئوهای تایم لپس در دو حالت Super Lapse و High Speed Movies و البته امکان گرفتن تصاویر با فرمت JPEG در زمان فیلم برداری 4K نیز به این دستگاه اضافه شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر