دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد

عصر کالا- نیکون و کانن از تأخیر در عرضه دوربین‌های جدید خود خبر دادند. کمپانی نیکون و کانن در وب سایت خود رسماً اعلام کرده‌اند دوربین نیکون D۵ و دوربین EOS ۶D MK II کانن با تأخیر وارد بازار خواهند شد.

دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، نیکون در وب سایت خود نوشته «مدل‌های جدیدی که طبق برنامه ریزی قرار بود در تاریخ شش مرداد عرضه شوند با کمی تأخیر در نیمه دوم مرداد ماه عرضه خواهند شد. دلیل این امر این است که به زمان بیشتری برای ارائه محصول نهایی نیاز داریم. ما صمیمانه از تمامی مشتریان خود به دلیل تأخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

    کانن خاطر نشان کرده این تأخیر تنها مختص دوربین‌هایی خواهد شد که مجهز به لنزهای kit هستند. کانن در وب سایت خود نوشته است: «در حال حاضر سفارش‌های زیادی را دریافت کردیم که خارج از برنامه ریزی‌های ما است و برای تحویل کالا به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت در نتیجه دوربین‌های دیجیتالی SLR جدید EOS 6D Mark II که قرار بود در تاریخ سیزده مرداد وارد بازار شوند با کمی تأخیر به دست مشتریان خواهد رسید.»
    طبق گفته کانن به نظر می‌رسد این تأخیر تنها مختص مشتریانی خواهد بود که تمایل به خرید دوربین‌های مجهز به لنزهای kit دارند و در غیر این صورت می‌توانید در تاریخ مقرر به این دوربین دسترسی پیدا کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر