با A۹ آشنا شوید

دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی

عصر کالا- کمپانی سونی در بسیاری از بازارهای جهان اعم از گوشی، تبلت، تلویزیون، کنسول بازی و غیره حضور دارد که در این بین، کسب و کار دوربین های عکاسی این شرکت از محبوبیت خاصی نزد علاقه‌مندان برخوردار است. حال این شرکت، اخیراً عضوی جدید تحت عنوان A۹ را به خانواده دوربین های عکاسی فول فریم بدون آینه خود اضافه کرد که در ادامه قصد داریم به این محصول جدید بپردازیم. با تک شات همراه باشید.

دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ این دوربین عکاسی قدرتمند به گونه ای طراحی شده است که به گفته مسئولین سونی، می تواند تهدیدی جدی برای محصولات شرکت هایی همچون کانن و نیکون که هم اکنون به عنوان بزرگان بازار دوربین های عکاسی جهان محسوب می شوند، باشد.

    و اما در خصوص مشخصات این عضو تازه وارد باید گفت که سونی در این دوربین از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS با قابلیت عکس برداری پی در پی و فوکوس خودکار 693 نقطه ای بهره می برد که می تواند چیزی حدود 93 درصد از فریم را پوشش دهد.

    سرعت سنسور فول فریم 35 میلیمتری Exmor RS CMOS، دو برابر بیشتر از دوربین های فول فریم قبلی این شرکت عنوان شده و در حال حاضر و به گفته این شرکت، "در نوع خود در جهان بی نظیر است."

    علاقه مندان به دنیای عکاسی می توانند با استفاده از این دوربین، ویدیوهایی با کیفیت 4K را ثبت و ضبط کنند. از دیگر قابلیت های معرفی شده برای این محصول می توان به قابلیت لرزشگیر 5 محوره داخلی، تمام الکتریکی بودن، دو محفظه کارت اس دی، بلوتوث، NFC و یک درگاه اترنت برای انتقال فایل ها اشاره کرد.

    به گفته سونی، عرضه این دوربین از 25 ماه مه و با قیمت 4500 دلار در آمریکا آغاز خواهد شد و کم کم به بازار سایر کشورهای جهان خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر