اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد

عصر کالا- شایعات حاکی از آن است که کانن در حال ساخت یک دوربین جدید DSLR در قالب Canon EOS ۶D MK II است. به تازگی سایت خبری Canon Rumors پستی را منتشر کرده که در آن اطلاعات بیشتری از جمله مشخصات و قیمت احتمالی این دوربین منتشر شده است.

اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، اگر ابتدا از مشخصات این گوشی شروع کنیم باید بگوییم که این دوربین دارای یک سنسور 26 مگاپیکسلی CMOS است که پردازنده تصویر DIGIC 7 کانن قدرت لازم را برای آن تامین خواهد کرد. از قابلیت های ضبط فیلم می توان به مواردی مانند کیفیت Full HD 1080p با سرعت 60fps اشاره کرد، همچنین این دوربین از مواردی مانند کارت های SD، وای فای، بلوتوث و NFC پشتیبانی می کند. در این دوربین از یک صفحه نمایش لمسی ال سی دی 3 اینچی با قابلیت چرخش در زوایای مختلف استفاده شده است.

    این دوربین همچنین یک سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای خواهد داشت که از نوع متقاطع (cross-type) است. می توان انتظار داشت که تنها بدنه این دوربین با قیمت 1999 دلار به فروش برسد. طبق گزارش Canon Rumors، این مقدار در واقع 100 دلار کمتر از قیمت Canon EOS 6D در زمان اولین رونمایی است که این موضوع خبر خوبی برای مشتریان احتمالی این دوربین خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر