جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس

عصر کالا- دوربین‌های مدل هیرو۶ بلک (Hero ۶ Black) شرکت گوپرو نسبتا مشابه به هیرو۵ خواهد داشت اما از لحاظ فنی متفاوت عمل خواهد کرد.

جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی ایران، درست چند روز پس از اینکه یکی از دوربین‌های مدل هیرو6 بلک (Hero 6 Black) شرکت گوپرو قبل از رونمایی رسمی در بازار رویت شد، چند دستگاه دیگر از این دوربین‌ها در فروشگاه Best Buy کانادا نیز دیده شده است. تصاویر منتشر شده از این دوربین نشان می‌دهد که هیرو6 بلک طراحی نسبتا مشابه به هیرو5 خواهد داشت اما از لحاظ فنی متفاوت عمل خواهد کرد.


    یکی از این تفاوت‌های قابل توجه که سال‌ها بود کاربران حرفه‌ای منتظر آن بودند این است که هیرو6 بلک می‌تواند در حالت 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. ضمنا این دوربین قادر است در حال 1080p نیز با سرعت 240 فریم بر ثانیه تصاویر را ضبط کند. این ارقامبه‌ایم معنی هستند که هیرو6 بلک می‌تواند تصاویر را 10 برابر آهسته‌تر از حالت معمولی ضبط کند. این دوربین که تصاویر آن را هم مشاهده می‌کنید قرار است به‌قیمت 649دلار در کانادا به‌فروش برسد که معادل 499 دلار آمریکا خواهد بود.


    ضمنا گفته می‌شود که گوپرو در دوربین جدید خود از پزدازنده‌های ساخت شرکت خود با نام «G1» استفاده کرده است و احتمالا دیگر با شرکت Ambarella در این زمینه همکار نخواهد کرد. استفاده از پردازنده‌های داخلی می‌تواند سرعت پردازش و ثبت تصاویر را افزایش و مصرف باتری دوربین‌های شرکت گوپرو را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. قرار است گوپرو هیرو6 بلک از تاریخ 28 سپتامبر رسما به‌بازار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر