عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد

عصر کالا- نیکون در حال ساخت دوربین جدیدی به نام نیکون D۸۵۰ است و شرکت نیکون نیز این خبر را تأیید کرده اما اطلاعات چندانی درباره مشخصات و طراحی این دوربین در دسترس نیست.

عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از هم رسان، وب سایت نیکون رومرز گزارش داد به تازگی یکی از کاربران فوروم digicamera.net عکسی از این دوربین را منتشر کرده است. متاسفانه این عکس طراحی کاملی از این دوربین را در اختیار ما نمی گذارد اما به نظر می رسد نیکون تغییر چندانی در طراحی دوربین جدید خود اعمال نخواهد کرد.

    قسمت بالا و جلوی دوربین که در آن نماد برند نیکون قرار می گیرد تأیید کننده این موضوع است که هیچ فلش پاپی در آن وجود نخواهد داشت گرچه این اقدام نیکون در طراحی دوربینی تقریباً مشابه دوربین های قبلی چندان هم دور از انتظار نسیت زیرا این شرکت در چند سال گذشته چنین رویه ای را دنبال کرده است.
    دوربین D850 دوربین فول فریم جدید نیکون خواهد بود و انتظار می رود با یک حسگر 46 مگاپیکسلی به همراه قابلیت ضبط ویدئوی 4K معرفی شود. گفته می شود این دوربین مجهز به برخی از قابلیت های دوربین نیکون D5 است و احتمالاً با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر